๐Ÿ˜ฅ ayy #gtr #nissan #scottsdale #fashionsquare #neverwillaffordit

๐Ÿ˜ฅ ayy #gtr #nissan #scottsdale #fashionsquare #neverwillaffordit

Oh the joys of moving….NOT lol. #tetris time earlier haha.

Oh the joys of moving….NOT lol. #tetris time earlier haha.

Still remember these things?? Haha. Shit I feel old. #rollingdiwnthewindows #90sandbefore

#shotgun #friends #asians #filipino #filipina #bday #chillin

Before wveryonw got there and after we surprised jojo :) #friends #asians #filipina #pinay #phoenix

Before wveryonw got there and after we surprised jojo :) #friends #asians #filipina #pinay #phoenix

Oh ya I did good and found an #ube cake. ๐Ÿ‘Œ๐ŸŽ‚๐Ÿฐ๐Ÿป๐Ÿน#happybirthdayjojo #friends #bday #filipino #pinay #filipina #congratsaizeeandellisonthenewjob #celebrations #family

Oh ya I did good and found an #ube cake. ๐Ÿ‘Œ๐ŸŽ‚๐Ÿฐ๐Ÿป๐Ÿน#happybirthdayjojo #friends #bday #filipino #pinay #filipina #congratsaizeeandellisonthenewjob #celebrations #family

Omg haha. Haven’t seen this show or a re run in forever!:)) #90stv #moesha #brandy #oldschool #beentoolong

Omg haha. Haven’t seen this show or a re run in forever!:)) #90stv #moesha #brandy #oldschool #beentoolong

Haven’t picked up this lil thing in awhile lol. Tryna play again haha. #messups #guitar #acousticguitar #acoustic #buko #jirehlim #asian #pinay #filipina #phoenix

Never gets old. ๐Ÿ‘๐Ÿ‘ซ #friends #wowifeelold

Alright rain gk knock down those trees. Lol. #azweather #rain

Mr. Wonderful

Where are you and when will you come to swoop me off my feet into you’re loving arms?๐Ÿ˜”

I’m ready for a change and all I’m waiting for is you.

When you come promise me you won’t hurt me like this last jerk, promise me when we fight you will do w.e you can to make peace(if you’re at fault), promise to make me happy and never let that fade away, promise to always be there for me at times I need you most, and if the time comes where it has to end promise me you won’t be nicr just so you can use me like this jerk.

In return I promise I will try my best to make you happy, promise to make peace with you when we fight, promise to always be there by your side, promise not to get too jealous, promise to be sweet, and many many more.


Hopefully soon.

Till then, I have to use my head and not my heart. :/

“Choose me or lose me. Iโ€™m not a backup plan, & definitely not a second choice.”
Why is it so damn hard?

Why is it so damn hard?

Exactly

Exactly